جدیدترین نوحه ها

www.RAIATOLABBAS.IR موسسه فرهنگی هنری رآیت العباس علیه السلام

حک شد به روی دلم نام ابالفضل ( واحد )

ساقی عطشان علقمه ای شاخ شمشاد فاطمه ( واحد )

برق یه تیغ تو چشمات ( واحد )

باب الحوائج مدد یا عباس ( واحد )

بچه ها چشم انتظارن از عطش طاقت ندارن ( واحد )

شدم دیوانه روی ابالفضل ( واحد )

ای سوار قد بلند پهلوون ( واحد )

عباس ذکر نسیم صحرا ( واحد )

عباس ای گل عالم پسند من ( واحد )

یل دشت بلایی امیر کربلایی ( واحد )

با توکل به خدا هر سخن آغاز کنیم ( واحد )

میدهم از مدح تو داد کلام ( واحد )

تو این دیار بی کسی یه دل دارم احساسیه ( واحد )

تیغ عباس است شمشیر خدا ( واحد )

دوش دیدم که قمر سجده به سویی دارد ( واحد )

کاش مثله دریا نبودی اینقدر زیبا نبودی ( واحد )

حیدر یا که ابن الحیدر جبرئیل روی شونش میپره ( واحد )

شد آبروی شیعه دستان تو در محشر ( واحد )

حیدر دوم ابوطالب غیرت کامل ( واحد )

یوسف ار همت گمارد با تمام خوشگلی ( واحد )

یل ام البنین یا ابوفاضل ( واحد )

قدم خمید رنگم پرید ( واحد )

غیرت غیرت علمدار ساقی و سقا و سپهدار ( واحد )

روز قیامت ناگهان در حشر غوغا میشود ( واحد )

کس نداند رتبه والای عباس علی ( واحد )

 بی تابیم ما همه بی تابیم دربند روضه اربابیم ( شور )

ذکر جنونم ذکر حسینه ( شور )

 

 سلام من به زهرای زمین کربلا زینب ( واحد )

 به چشم خود زمزم دارم ( واحد )

 اجازه ای بده بره برا جنگ اومده عباس ( شور )

 

حاج محمود کریمی مراسم شب نهم محرم (تاسوعا)- گلچینی از روضه،زمینه،واحدو شور

محرم آمد و رنگ غروبم (روضه دشتی)

گر تو روی تنها شوم (روضه)

 

چشمی که وقف روضه ارباب عالم است (غزل مصیبت)

هرجا نشسته اند و بجا حرف می زنند (غزل مصیبت)

روضه حضرت عباس(ع)

من و یاد رویت طاق محراب ابرویت (روضه)

بروی دستم دست و پا نزن وای وای وای وای (زمینه)

پشت سر دعای زینب و رباب (زمینه)

دین و دلم برده ای ماه سکینه (زمینه)

آسمون چرا نمی باره خیمه ها شده بی ستاره (زمینه)

یا حضرت مشگل گشا دستم به دامنت (زمینه)

زده به دریا میر سپاه (زمینه)

مدد اگه حیدر کنه غوغا میشه به مولا (زمینه)

ابالفضل ساقی طفلان حسین (زمینه)

شهید علقمه واویلا واویلا (زمینه)

طلایه دار سپاهم بلند کن سر را (واحد)

تو درخشنده ترین ماه جهانی (واحد)

می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق (واحد)

هر جا نشسته اند و بجا حرف می زنند (واحد)

یکی تو خیمه برای برگشتن من منو صدا میکنه (واحد)

آبی نبود اگر که تو دریا نمیشدی (واحد)

نسیم روضه وزیدن گرفت در مویت (واحد)

هرچه بهتر تنت از دور که پیدا میشد (واحد)

یوسف اگر هست خریدار توست (واحد)

این که در سینه ی خود داغ برادر دارد (واحد)

می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق (واحد)

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد (دودمه)

ز عشقت مست مستم (دودمه)

اگه آسمونا بشه یه آسمون (شور)

برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون  کلیک راست نموده
و  گزینه ...Save As را انتخاب نمایید.*

ی همگان به سر شوند بی تو به سر نمیشوم(حمید علیمی)

 پاشوپاشو برادرم که تشنه اند اهل حرم(حمید علیمی)

 تمام می گساران در خمارند... (حمید علیمی)

 ای یوسف ام البنین در این دل صحرا ای با ادب سقا (حمید علیمی)

 هم علمدار تو هستم هم گرفتار تو هستم... (حمید علیمی)

 با دو دستت ای برادر تیر از چشمم درآور (حمید علیمی)

 العطش ای عمو میسوزدم گلو... (حمید علیمی)

 ای ماه بی قرینه برادرم اباالفضل(حمید علیمی)

 حالا خواهم به خیمه برگردم... (حمید علیمی)

 داداش اباالفضل اهل حرم به گریه و به سوز و آهه

(حمید علیمی ، هادی یزدانی)

 عمو اباالفضل بیا تو خیمه ها میخوام دورت بگردم(حمید علیمی)

بخش اول - روضه [حاج محمود کریمی] [7:23]

بخش دوم - روضه [حاج محمود کریمی] [15:53]

 

بخش سوم - روضه [حاج محمود کریمی] [7:48]

بخش چهارم - زمینه [حاج محمود کریمی] [12:47]

بخش پنجم - واحد [حاج محمود کریمی] [3:28]

بخش ششم - واحد [حاج محمود کریمی] [6:52]

بخش هفتم - شور [حاج محمود کریمی] [5:19]
بخش هشتم - مناجات [حاج محمود کریمی] [13:16]

روضه [حاج محمود کریمی] [12:35] 

روضه [حاج محمود کریمی] [18:56] 

زمینه [حاج محمود کریمی] [16:00] 

زمینه و ذکر مصیبت [حاج محمود کریمی] [12:42] 

 واحد [حاج محمود کریمی] [5:40] 

 واحد [حاج محمود کریمی] [8:07] 

 واحد [حاج محمود کریمی] [2:31] 

 

دودمه [حاج محمود کریمی] [6:01] 

 ذکر مصیبت و شور [حاج محمود کریمی] [6:21] 

 

دودمه [حاج محمود کریمی] [6:01] 

 ذکر مصیبت و شور [حاج محمود کریمی] [6:21] 

یا اخا یا حسین ، پسر فاطمه
به دیدارم بیا ، کنار علقمه
به یادت اشکم روان از دو عین ، (خداحافظ برادر جان حسین (2))
آمده در بر من ، فاطمه مادر من
یا حسین یابن الزهرا

برادر جان بیا ، رخ زردم ببین
بیا جان دادن ، مرا هر دم ببین
تا که نگاهت کنم ای امیر، (خون ز چشمان تر من بگیر  (2))
شده غرق غم حالم ، یا حسین کن حلالم
یا حسین یابن الزهرا


******


ای علمدار من ، میر و سالار من
بین سیل عدو ، تو طرفدار من
بعد تو من ماندم و درد و غم ، (چگونه جسمت برم تا حرم (2))
ساقی تشنه لبم ، ای پناه زینبم
یا اخا یا اباالفضل

 

شاعر : محمد مهدی روحی

نظرات شما عزیزان:


+ نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:,

13:25 توسط -(ع م.ح) |


X

به موسسه فرهنگی هنری رآیت العباس(علیه السلام) خوش آمدید


صفحه نخست
پست الکترونیک


پیوندهای روزانه

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه


نوشته های پیشین

دی 1392

آذر 1392


پیوندهای مفید



افزایش رتبه گوگل
آپلود عکس
قالب وبلاگ
گالری عکس
وصیت نامه آنلاین
بازی آنلاین

مجله نایت پلاس



نویسندگان

-(ع م.ح)



پیوندها

جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبسایت رسمی حسینیه محله درویش دماوند و آدرس raiatolabbas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب های نایت اسکین

    تعداد بازديدها:

Night Skin:طراح قالب
POWERED BY: LOXBLOG.COM

RSS



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 5301
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1